Tuesday, 28 February 2012

santai time...

Waktu santai minggu lps..saya & enche suami mengimbau kembali waktu kami mula2 berkahwin..jadi kami ke tempat2 di mana kami tinggal sebelum berpindah ke kuala lumpur...

takde ape nak di buat..sbb tu bawak anak2 ke tasik biru,sg buluh..tengok orang main jet ski...

video

Thursday, 2 February 2012

Naik Sampan

Pada petang Hari Wilayah pulak..kami bawa anak2 ke Taman Tasik Titiwangsa untuk bersantai serta bermain air..Seronok anak2 dapat naik "bot rider"..tapi yang letih mengayuhnya mama dan abahnya la...satu bot disewa rm 3 untuk setengah jam..kami berempat menyewa selama sejam..

baru nak diam

mula2 naik bot..nangis sbb takut..

kakak steady je

pemandangan dari dalam bot

gambar dania tak clear sangat

dania termenung je

baru lps nangis

pemandangan

stesen bot

  
pemandangan

Taman rusa dan kancil

         Pada Pagi Hari Wilayah kelmarin..saya dan enche suami membawa anak berjalan2 disekitar kuala lumpur..kami ke Taman kancil dan rusa yang terletak di Taman Tasik Perdana...anak2 teruja melihat rusa dan kancil bermain. syirah dan dania sempat memberi makan rusa2 tersebut...seronok nampaknya dapat memegang rusa..syirah pulak takut nak memegang rusa...hanya dania yang berani memegang dan menggosok badan rusa yang jinak...

rusa2 ni jinak juga..boleh dipegang

rusa2 yang comel

yang ini agak pemalu..tak mau dipegang


yang bertanduk tu jantan

dania da malas nak berjalan..dah ajak berdukung
 Dah puas tengok rusa anak2 ajak ke taman permainan pulak..tu aktiviti biasa jika cuti hujung minggu..

yang kecik ni suka sangat dengan bunga bungaan..

bermain2 di tepi tasik

buaian berpusing

nak sangat bergambar dgn dinosaur

hehe..sama je dua beradik ni

kakak nya pun suka bunga